31 Ocak 2017 Salı

Japon tarzı ilginç ilif/Kese..

İlk bakışta birşeye benzemeyen, bu kadın bize ne tanıtıyor böyle diyeceğiniz, ama benim için en değerli parçam ilif/kesemi tanıtıcam size :))
100 yen Shop'ta banyo reyonunda çeşit çeşit bulunan bu ilif keseler cidden harika birşey.
İki işi bir arada yapıyorsunuz ;)
İliflenirken bir taraftan da ölü hücrelerden sert özelliğiyle kurtuluyorsunuz..
1 metre olarak paket içinde sadece 100 yen'e maal olan bir güzellik seti.
Geçen yaz bu ilif kesemle ilginç bir anım oldu :p
Bursa/İnegöl/oylat kaplıcalarına gittik 3-4 günlüğüne. Gidenler bilir nasıl bir yer olduğunu.
Havuz ve aslan ağzına girmeden önce vücut temizliği yapma zorluğu vardır.
Ben nereye, bu ilifimde oraya gider. Yatıya gittiğim yere taşırım :)


Bir kenarda bunu kullanırken sol tarafımdan doğru bir bayan acıtmıyormu o? diye sordu.
Ama bana sorduğunu düşünmedim..
Bir kadına baktım, bir sağıma, bir soluma baktım kimse yok.
Bana mı sordunuz diye sordum. Kadın evet size sordum o patates çuvalı acıtmıyormu canınızı diye sorusunu tekrarladı ;))
Bende haaa yok bu patates çuvalı değil! Bildiğiniz ilif/kese dedim..
Hemen aldı eline baktı aaaa bende size bakıp duruyorum nasıl acıtmıyormu acaba diye düşünüyordum dedi:)
Dedim yok yurtdışından aldım hem ilifliyor hem keseliyor dedim.
İnşallah Türkiye'de de satılır çok güzel birşeymiş diye geri verdi..
Keşke kullanılmamış yedeğim olsaydı da bayana hediye edebilseydim :((
Yarıya kesip yarısını valizde tutuyordum. Kısmet işi bu işler..
100 yen shoplarda öyle şeylerle karşılaşıyorsunuz ki çok incelemeyince veya ayrıntıyı bilmeyince farkedemiyorsunuz.
Bir dahaki gidişinizde kesinlikle banyo reyonunda bir inceleyin derim.
Sertlik ve yumuşaklık dereceleri vardır.
Cildi kalın olanlar daha sertini, cildi hassas olanlar daha yumuşağını tercih etsin.
Paketini atmışım bir dahaki alışımda paket haliyle gösteririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz