18 Kasım 2016 Cuma

Japonya'nın Helal udonları (1)..

Japonya, ramen ve udon cenneti bana göre. Ama hepsi de bize göre değil:))
Bildiğiniz malum hayvansal katkı maddesi dolu hepsi.
Bir markette 100 çeşit varsa, içinden belki şans eseri bir tanesini temiz bulabilirsiniz:)
Bulamadan döndüğüm de çok olmuştur:))
Genelde 'AEON' veya 'Gyoumusuupa業務スーパー' marketlerinde tek tük bulunuyor.
Bu ürünümüz 'AEON' marketinde 'Nonfuraimen-Udon-ノンフライ麺-うどん' adında satılıyor.
İçinde her hangi bir kızartma veya et ürünü yoktur.
Biraz sade bir tadı var. Ama temiz ve lezzetlidir:)

'Topvalu' yabancılar ve özellikle Müslüman kesim için çok uğraş veriyor.
Sadece tek tip dinlerle çalışmaktansa evrensel çalışmayı yeğliyor cidden..
Ben çok seviyorum Topvalu marketler zincirini.
Türkiye'ye de geleceğini duydum bu şirketin. İnşallah biran evvel açarlar:)
Bir başka udon tanıtımında buluşmak üzere hoşçakalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz