6 Kasım 2016 Pazar

Japonya'nın Helal çikolataları (1)..

Çikolata sevmeyen insan tanımıyorum. Bir de yurt dışına çıkınca en çok aldıklarımızdan olur.
Yurt dışında ki çikolataların tadları her zaman bize farklı geliyor..
Ama mâlesef sakındığımız alkol ve hayvansal ürünlümü diye dikkat edistiyoru bize eziyet gibi gelir.
Japonya'da ki bir kaç çikolata çeşidini (1)~ olarak tanıtmaya çalışacağım..

Bugün ki ürünümüz "Takaoka" firmasının "むぎチョコ" çok leziz ve bir o kadar da hafif bir ürünün.
Yerken hafifligini hissedeceksiniz. Buğday cipsi yer gibi bir his veriyor.
Bir yandan da çikolata tadını alıyorsunuz;))
İçi buğday yulafı, dışı çikolata kaplı ürünün İçeriği temiz olduğundan sizlere öneririm..
Genel de 100 yen shoplarda bulunuyor.
Fiyatı da çok uygun. Afiyet olsun..


原材料名:
砂糖、乳糖、小麦パフ、全粉乳、植物油脂、ココアパウダー、乳化剤、香料、増粘剤(アラビアガム)、光沢剤 (原材料の一部に大豆を含む)

2 yorum:

  1. Ohh ne balliyiz bir günde üç dört yazi:)) her gün bakıyorum birkaç kez bugün yazdınız mi diye. Teşekkür ediyorum bugün icin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkada 15 tane yazi bekliyor beni :) basliklar,konular,resimler hazir.birtek yazilari eksik :)

      Sil

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz