26 Ocak 2018 Cuma

Osaka sokakları

Merhaba arkadaşlar nasılsınız? :)
Soracak olursanız ben çok iyiyim ;)
Geçenlerde iş çıkışı bir vlog çekeyim dedim sizler için.
YouTube kanalıma ( osakaninmuhtari ) na koyalı bayağı oldu ama buradan da paylaşmak istedim.
Çünkü YouTube hesabı olmayan takipçilerim var. Abla ben videolarını izleyemiyorum diyorlar.
Aslında çok basit oldu YouTube kanal takip etme işlemi.
Zaten telefonunuzda ekli bir e-mail adresi var. YouTube girdiğinizde hangi videoyu izlerseniz izleyin abone ol butonuna tıkladığınızda YouTube sizi hemen abone yapıyor.
Yani üyelik açmanıza falan gerek yok:) eskisi gibi koca koca bilgisayarlar yok.
Her şey telefonda ve kayıtlı e-mail ile halloluyor:)
Lafın yeri gelmişken videoyu izledikten sonra abone ol butonuna tıklayarak bana destek olabilirsiniz.

Evet. Bugünkü bloğumuzda neler vardı?
Osaka sokakları, caddeler
Şehir merkezindeki üst otobanı
Osaka taksileri
Bisiklet ve motorsiklet parkları
Baykuş cafe
Eski tarihi kapalı çarşı
Japon sokak yemekleri
Eski restaurantları
Bizim semtin nehiri
Bizim sokağın karşı tarafındaki Bar&Club sokağı
Gece clubda çalışan kadınlar.
Bizim yan dairedeki Filipinli clubda çalışan kadınların gece sabaha kadar yaptıklarını anlatıyorum en son:) Çok sinir bozucu yaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz