16 Ocak 2018 Salı

Osaka sokak yemekleri video

Özelime en çok gelen sorulardan biri de “Japonya’daki sokak yemeklerini çok merak ediyorum, acaba ne tür yemekler yapılıyor?” oluyor.
Gel de bu sorulara yanıt ver:)
Çünkü cidden çok zor bunları sizlere anlatmak.
Örneğin; Takoyaki.. şimdi Takoyaki de nedir? dediğinizden eminim:)
Takoyaki bir krep yemeğidir. İçinde bildiğimiz krep hamuru var.
Hazırlanan krep hamurun içine Tako dedikleri ahtapot parçası katılıyor.
Yuvarlayarak pişirilip üzerine Japonya’ya has soslar dökülüyor.
Bu bir osaka yemeğidir. Diğer şehirlerde de yapılıyordur muhakkak ama osakada bu adım başı var:)
Neredeyse onlarca takoyakici dükkanları sıralanıyor.
Hepsinin kapısında kuyruklar oluşuyor. Çünkü sırf bu yemek için osakaya gelen bile var:)
Hani bizde Bursa’ya gitmişken İskender yemeden olmaz der gibi bir şey bu:)

Sonra diğer yemek çeşitleri olan sushiciler, Ramen dükkanları, tavuk kanatçısı, kahvaltı kafeleri var.
Ramen dükkanları ve sushi dükkanları tüm Japonya genelinde satılıyor.
Bir de videoda pachinko kumarhanesi var:)
Çalıştığım yerin kapalı çarşısı burası. Seviyorum ben Japonya’yı yaa:)
Sizin için erinmeden gezdim, dolaştım ve vlog çektim.
Sizde erinmeden videoyu Beğen, paylaş, abone ol her hangi birini veya hepsini de yapabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz