17 Haziran 2017 Cumartesi

2017 japonya sokak modası

Bu sene japon kadınları 70'li yıllara dönüş yapmış durumda :)
Sokakta, çarşıda karşılaştığım bayanların 10/8 bu tarz kıyafet giymiş.
Hepsi aynı fabrikadan çıkmış gibi dolaşıyorlar :)
Bol belli, bol paçalı kot ve kumaş pantolon, içine penye, üzerine geniş ve uzun şifondan dikilmiş gömlek tarzı ceketler var.
Pantolonun kemeri kendi kumaşından dikilmiş ve kurdele gibi bağlanmış.
Genç'i yaşlısı aynı tarz..
Türkiye'de yok değilmi bu sene bu tarz moda?


Genç kızlara yakışıyor da yaşlılar da giymiş hiç yakıştıramadım :)
Zaten her sene aynı, birşey moda oluyor bir fabrika ürünü robotları gibi dışarıda dolaşıyorlar :)
Bir şey alırken herkeste olanını sevmiyorum.
Farklı giyinmek gerek bence..
Moda diye herkesin üzerinde olanını değil!
Sizce nasıl bu yılın japon modası?
Beğenenler fikirlerini buradan bizimle paylaşsın :)

1 yorum:

  1. Ben cok beğendim. Japonyada olsaydım giyerdim. Turkiyede de nakış modası var. Hiç begenmiyorum. Ne bileyim tarzım değil nakışlı oyalı güllü budaklı��

    YanıtlaSil

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz