19 Nisan 2017 Çarşamba

Miyazaki Takachiho kanyonu..

Sağolsun sevgili takipçilerimden japonya'nın meşhur yerlerini, gezilecek yerlerini soran mailler alıyorum sık sık. Bu ana kadar bir çok gittiğim, gezdiğim yerleri yazdım, tanıttım.
Tüm bu seyahat edilecek yerleri sayfanın sağında bulunan "Kategoriler" başlık altındaki "Gezi" linkinden ulaşabilirsiniz. Sadece o başlık altında topluyorum, başka yerde aramayın:)
Sadece gittiğim yerleri değil, gitmek istediğim, çok merak ettiğim, arkadaşlarımın önerdiği yerleri de sizlere tanıtmak istiyorum. Hep birlikte gezip görelim:)


Bu yazımda, cennetten bir cimcik koparılıp japonlara hediye edilmiş bir köşeyi tanıcam.
Japonya'nın güneyinde Kyushu adasında bulunan Miyazaki şehrinin, Takachiho kanyonu.
Adada bulunan volkan dağından zamanla akan lavların soğumasıyla oluşmuş duvarlarıyla muhteşem bir kanyon vadisi.
İster yukarıdan aşağı vadiye bakarak yürüyün ister sandalla dolaşın.
Mükemmel ötesi bir doğa harikası, Kesinlikle gidip, görülecek bir yer..
Dağların tepesindeki kar suyula oluşan doğal şelalesi, şelalenin aktığı su göleti, bu gölette insanların bir miktar verdikleri parayla bindikleri sandallar.
Burada sandalları insanlar kendileri değilde sandalcılar çekiyor.

Kyoto'nun arashiyama da kendiniz kullanıyorsunuz sandalı.
Benim oğlanla, eşim alışık olmadığı için bayağı bir cebelleşmişlerdi küreklerle :))
O anın hatıra videoları YouTube sayfamda mevcut:)) ( youtube.com/gulsehrim) yazıp aratın.
Profesyonel fotoğrafçıların sık sık gittikleri yer. Düğün fotoğrafçılarında gözdesi burası.
Resimde gördüğünüz de gelinle damat. Muhteşem bir düğün hatırası değil mi?
Gidip, görüp geldiyseniz eğer bizimle burada paylaşın resimlerinizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz