24 Nisan 2017 Pazartesi

Ah sizi gidi şakacı türkler ah!

Ahh sizi gidi şakacı Türkler ahh! diye başlıyacam söze :)
Geçen sabah, gözümü açar açmaz oğlana gidip bende seninle gelicem dedim :)
Oğlanla birlikte geldim beyazıta.
Yürüyerek sultan ahmetten eminönüne kadar sabah yürüyüşü yapayım dedim.
Starbuckstan bir icelatte alıp yürüyorken bir restaurantın önünde genç bir erkek OoOo Aysel hanım diye seslendi bana.
Döndüm baktım tanımadığım biri! Dedim nereden tanışıyoruz? Bir hatırla bakalım nereden?
Mümkünatı yok sizi tanımıyorum dedim!..
Nerede oturuyorsun falan.
Dedim şuradan şuraya he beni japonya'da görmüş olasılığın varmı diyor.


Anam osaka'da iki elimle iki ayağımın parmağı kadar türk'üz onada dedim mümkünatı yok :)
2-3 dakika kadar daha ısrar edince, ben sizi tanımıyorum dedim.
Adam gülümseyerek elimdeki buzlu kahvenin üzerindeki ismimi gösterdi...
Allah senin canını almaya emiiiiii
Japonya'da bu tür şeylerle karşılaşmazsınız.
Bir japon erkeği bir kadına değil laf atmak, kafasını kaldırıp da bakmaz bile kadın rahatsız olmasın diye!..
Ama türkiye'de milletçe özgüvenliyiz :)
Bunca sene japonya'da yaşadım bir kez bile başıma böyle birşey gelmemişti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz