17 Mart 2017 Cuma

ilk Türk misafirlerim..

Japonya'ya geleli bir seneyi geçmişti ama hiç bir türk bayanla karşılaşmamıştım..
Hep erkek vardı ama ben takılamıyordum onlara..
İçimde okadar bir özlem oluşmuştu ki bir türk bayanla sohbet etmek..
Ve bir senenin sonunda eşim bir gün eve geldi ve dediki bugün restaurant bir türk öğrenci kız geldi..
Osaka üniversitesinde öğrenciymiş..
Senden bahsettim tanışmayı çok istiyor seninle dedi..
Ben de istemezmiyim.
Hemen ara gelsin bize dedim..hazırlıklar yaptım.
İlkkez bir türk ve misafirim olacak...
Ogün heyecanla akşamı zor ettim..
Kız geldi tanıştık, çok terbiyeli,saygılı bir kızdı.
Çok sevdim..sohbetide güzeldi..
Yalnış hatırlamıyorsam onunda soy ismi seyhandı.
Böyle güzel bir tesadüf olamazdı..


Geç saatlere kadar oturdurduk..sohbet,muhabbet..
Oğlana da çok iyi geldi bu tatlı misafir..
İlkkez bir türk toplum içinde farklı duygular yaşadı..
Ve başka bir gün eşim yine geldi ve bugün restaurant a bir türk bayan geldi.
Gezmeye gelmiş sanırım japonya'ya..
Arkadaşı yokmuş hemen bize davet ettim dedi..
Bir japon arkadaşıyla geldi kız..
Çok tatlı bir sohbeti vardı..
Bu iki türk misafirlerim aralarında pek zaman yoktu aynı ay gibi bir şeydi, üst üste gelmeleri bana moral olmuştu..
Arkadaşımın adı İlgi ve hala görüşmekteyiz.
Oda japonya'ya yerleşmişti kısa bir süreliğine ve izmire dönmüştü sonra..
Sonra da muratla tanıştık.. Oda eşim gibi aşçı ve bizim gibi çorum luydu:))
Güzel bir tesadüf dü.. Önceleri osakada yaşıyordu..
Sonra çalıştığı yerde anlaşmazlıklar yaşayınca kobeye taşındı kendisi..
Yılda 1-2 defa biz kobeye ziyaretine gideriz...sağolsun oda bizi ziyarete gelir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz