23 Aralık 2016 Cuma

Japon aparatı Bıçaklığım.

Dün mutfaktayken Bıçaklığım dikkatimi çekti.
Ay ben bunu neden tanıtmıyorum ziyaretçilerime dedim:)
İlk japonya'ya geldiğimde en çok şaşırdığım ve çok beğenerek kullandığım bir apart.
Neden Türkler'de böyle bir aparat akıl etmiyor dedim:)
Evde bir çekmecemizde olsa, on tane de olsa çekmecelere gelişi güzel koyuyoruz.
Birde son yıllarda moda olan tezgah üstü bıçaklıklar çıkmıştı ozamanlar.
Hatta bende alıp kullanıyordum. Aslında ne kadar tehlikeli birşey bu yaptıklarımız.
Çekmeceden birşey alırken elini kesme olasılığı çok yüksek.
Ve çocukların gözü önünde, tezgah üzerinde olması da hiç hoş değilmiş yeni yeni anladım.
Japonlar bıçaklarını, makaslarını öyle çocukların gözü önünde tezgah üzerlerine veya çekmecelerde gelişi güzel koymazlar.
%100 bütün evin mutfaklarının iç kapağında en az 1 tane bıçaklık bulunur.


Küçük çocuk varsa evde o kapağa çocuk kilidi de vurulur.
En ucuz evden en pahalı eve kesinlikle bulunan mükemmel bir aparat bence bu :)
O kadar çok sevdim ki türkiye'deki evime bile alıp taktım :)
Japonya'nın en büyük home Center mağazası olan "Nitori-ニトリ" de 750 yen'e (28 tl) gibi alıp taktım.
Türkiye'de ki evime gelen misafirlerim mutfağa salata için yardıma gelince tüm çekmeceleri açıp kapatıyor bir türlü bıçak bulamayınca beni çağırıyorlar:)
Açıyorum lavabo altı kapağı bıçaklar ve makaslar burada diyorum. Herkes bayılıyor :)
Nitoriyi kimse pek bilmez. Cok kaliteli eşya satan harika bir mağazalar zinciridir.
Japonya'dan ailenize, eş dostunuza götüreceğiniz harika hediyeler bu mağazada var.
Bu aparatta mükemmel bir hediye olur. Hem çok kullanışlı hemde çok uygun.
Her semtde rahatlıkla bulabilirsiniz bu mağazayı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz