19 Kasım 2016 Cumartesi

Japonya'nın Helal Kaşar peyniri (1) ..

Seviyorum bu ürünü yaaa:))
Cidden çok leziz bir tadı var. Taze kaşar ama Türkiye nin kaşarından daha leziz.
Doğal bir tadı var. Aslında eski kaşarı çok severim.
O ekşimsi bir tadı olur ya işte kaşar peynir dediğin hafif ekşimsi olacak.
Nerede o eski peynirler.. Şimdiki peynirler olmuş suni, saman gibi.
Saçma sapan katkı maddeleri, renklendiricileri, tatlandırıcıları var içeriğinde.

Eski peynirler; süt, yağ, tuz.. Şimdi içeriğine bakıyorum kodlanmış şifreler yazıyor.
Sanki insan oğlu üzerinde deneyler yapılıyor gibime geliyor!
Labaratuvar da olan tüm kimyasallar şimdi bütün gıda maddelerinin içerisinde.
Kanserler, obeziteler tavan yapmış bir dönemdeyiz mâlesef.
Aslında ben bu işin helal/haram işinden çıktım. Sağlıklı/sağlıksız yönüne bakar oldum.
Artık Japonya'da olsun, Türkiye'de olsun asla içeriğine bakmadan bir sakız bile alamıyorum.
Yeminle bu bende bir takıntı haline gelmiş artık.
Ne zaman Türkiye'de bir çikolata alayım kendimi arkasını çevirmiş, okuyor buluyorum.
İnanının 100 tane alıp okumuşsam, sadece 1 kere satın alıyorum.
Çünkü tamamen kimyasallarla üretilmiş bir ürün o.
Kesinlikle icinde %100 kakao, yağ, şeker, un, tuz kullandıklarına inanmıyorum.

Türkiye'de 15 senedir margarin kullanmadığıma inanırmısınız?
Kesinlikle türkiye'de temiz margarin yoktur!
Nolur bir arkasını alıp okuyun.. kimyasal, kimyasal+ renklendirici: Beta karoten..
Bunun bir böcekten elde edildiğini duymuşsunuzdur?


Neysemmm gelelim ürünümüzü tanıtmaya:)
İçeriği helal olan bir üründür. Tadı da güzel. Türk kahvaltılarıyla cok uyumlu bir tadı vardır.
Beyaz peynir yerine kullanabileceğiniz uygun peynirlerden biridir.
Afiyet olsun:)

原材料名:
ナチュラルチーズ、ホエイパウダー、乳化剤、pH調整剤、レシチン(大豆由来)

Not: 2-3 yılda bir ürün içeriği değişmektedir. İleride içeriği değişmişse size buradan bildiririm.
Siz benden önce duyarsanız sizde bana bildirin:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Duygularını bizimle paylaşmak ister misin

Youtube Kanalima Abone Olun

Sosyal Medya Kanallarimdan da Beni Takip eddebilirsiniz